Saturday, March 16, 2013

TESTIMONI ALFALFA SHAKLEE:Masalah Keputihan

Salam uols,
ramai yg dah tahukan akan khasiat alfalfa kan??biasa orang cari alfalfa shaklee sebab nak banyakkan susu badan dan buat kakak2 yang dah kawen dah tentu dorang cari alfalfa shaklee sebab nak kasi ketat miss v :)
Selain dari tu tahukah korang alfalfa shaklee mampu membantu masalah keputihan.kat sini naza nak kongsi beberape testimoni alfalfa shaklee yang telah berjaya menangani masalah dorang..




~credit to mama cery

Memang tak rugi beli Alfalfa Shaklee ni beli sebotol dapat 1000 khasiat alfalfa...
Jadi apa tunggu lagi?Korang ada masalah keputihan?

Hubungi Naza
sms/whatsapp 0166331243

No comments:

Post a Comment